سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

چه موقع فرشهایمان را بشوییم؟

چه زمانی مبلنمان را بشوییم؟

در ابتدا شاید این عنوان به نظر عجیب برسد اما بهتر است بدانیم زمان قالیشویی و شستشوی فرش بسیار مهم است.

معمولا ما چه زمانی به فکر شستشوی فرش میافتیم؟

همه ی ما قبل از اینکه مناسب خاصی نباشد اقدام به شستشوی فرش نمیکنیم .اما چرا باید اینگونه باشد؟

اکثر افراد قبل از عید نوروز ، اعیادی که تعطیلات چندروزه دارد ،قبل از ماه رمضان و...اقدام به شستشو فرش و قالیشوی میکنند ایا این کار صحیحی است؟ خیر.مسلما قبل از این اعیاد ترافیک شستشوی فرش زیاد است و ماهم کارهای زیادی در خانه برای انجام داریم بنابراین عمل شستشوی فرش را با عجله انجام میدهیم و دقت لازم را صرف نمیکنیم.

تازه در چند هفته مانده به فروردین به این فکر میافتیم که فرش را به کدام قالیشویی بدهیم و چون زمان کم است سریعا تصمیم گرفته و فرش را تحویل میدهیم و اعیاد هم سر قالیشویی ها شلوغ است و ممکن است به علت ترفیک بیش از حد فرش را تحویل نگیرند.

بهترین-زمان-قالیشویی

پس بهتر است 1الی2ماه قبل از این شلوغی ها ابتدا درباره قالیشویی تحقیق کنیم و سپس قالیشویی معتبری پیدا کرده و سپس با خیالی راحت فرشهایمان را تحویل دهیم.

همیشه دقیقه نودی ها حتی کمتر از یک هفته مانده به روزهای پرترافیک اقدام به شستشوی فرش میکنند که این کار اصلا نتیجه ی خوبی ندارد.

در همان حال که داریم خانه تکانی میکنیم،مشغول خرید لباس و اجناس هستیم،در محل کار باید کارهایمان را تحویل دهیم و... در همین بحبحه فرش را به پشت بام برده و شروع به شستشو ی آن میکنیم.خب! خودتان قضاوت کنید این طور کارها با عجله انجام شود به هیچ وجه انتظار نتیجه مطلوب را نباید داشته باشیم .زیرا اگر هم در حین شستشو مشکلی پیش آید دیگر زمانی برای رفع آن نداریم.

نگران نباشید فرش در عرض یک الی دوماه صریعا کثیف نمیشود . تازه میتوانیم یک روفرشی موقتا تا اعیاد روی آن بیاندازیم.

بنابراین قالیشویی امر بسیار مهمی است که زمان نیز تاثیر به سزایی در آن دارد. اگر هر اندازه دقت و زمان بیشتر ی صرف کنیم نتیجه بهتری را دریافت خواهیم کرد.

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران.