سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

قبل از مواجه و شستشوی جوهر درباره آن اطلاعات کسب کنیم

در خیلی از مواقع پیش آمده است که خودکاری در جیب لباسمان هست و بر اثر حرارت بدن و یا گرمای تابستان و.. جوهر از آن بیرون ریخته و لباسمان به سرعت جوهری میشود.اما شستشوی لباس جوهری و قالیشویی فرشی که جوهری شده و یا  چگونه است؟قبل از اینکه چگونگی شستشو را بدانیم بهترا ست درباره لکه ی جوهر اطلاعتی کسب کنیم.

جوهر به علت خاصیتی که دارد بر اثر گرما و حرارت و یا در مدت طولانی سر خودکار به سمت پایین باشد احتمال زیاد جوهر از آن به بیرون میریزد. و همینطور خواص شیمیایی دارد که از دیگر مواد غلظت و سختی بیشتری دارد.

یکی از سخت ترین لکه ها ، لکه ی جوهر است که وقتی در جایی ایجاد میشود بسیار دیده میشود اما اکثرا فکرمیکنیم دیگر لباس مانند اولش نمیشود و اصلا پاک شاید نشود.اما ترفندهایی جالب برای شستشوی فرش از لکه جوهر وجود دارد.

انواع-جوهر-قالیشویی-ادیب

چهار نوع جوهر وجود دارد:

  • جوهر پودری
  • چسبی
  • آبی
  • مایع

به طور کلی جوهر به دو دسته تقسیم میشود : 1- نوشتن جوهر2- جوهر چاپ

جوهر سیاه و سفید با استفاده از کربن سیاه است و جوهر رنگی از روغن سویا و از رنگدانه های ارگانیک میباشد.

چرا لکه جوهر سخت پاک میشود؟

لکه های به جای مانده از مواد غذایی ، آبمیوه و .. لکه های ارگانیک هستند و مسلما راحت تر از لکه ی جوهر تمیز میشوند. اما جوهر و رنگ از لکه های غیر آلی بوده و حذف آن سخت تر است.

نحوه-پاک-کردن-جوهر-از-فرش-قالی-شویی-ادیب

انواع مختلف جوهر در دسترس

  • جوهرمبتنی بر آب
  • جوهر دائمی
  • توپ جوهر

هر نوع رنگ و حالت از جوهر نیاز به یک عملکرد متفاوت برای حذف دارد بنابراین قبل از اینکه هر نوع شستشو و ماده پاک کننده ای امتحان کنید ابتدا از نوع جنس جوهر اطلاع یابید.

لکه های جوهر حاوی آب ساده ترین نوع برای شستشو و حذف هستند.جوهر و رنگهای استفاده شده روی لباس و پارچه از این نوع هستند.در واقع این نوع جوهر با محیط زیست سازگار هستند.

ترفند پاک کردن جوهر از لباس و فرش را در مقاله بعدی بخوانید...

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران