سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

سه روش ساده حذف کامل لکه ی قهوه

تصور کنید به سرعت در حال آماده شدن هستید و یک لیوان قهوه در دستانتان است و ناگهان مقداری از آن روی لباس ،فرش یا مبل میریزد از این زمان به بعد مسئله میشود که چگونه این لکه را شستشو دهیم و به قالیشویی بپردازیم؟

اجازه ندهید این لکه برای همیشه روی لاس یا فرش باشد و ایجاد موذل کند این مقاله ر به دقت مطالعه کرده تا کاملا لکه شستشو پیدا کند.

روش اول:

مواد مورد نیاز زی را تهیه کنید:

  • مایع ظرف شویی
  • برس نرم
  • اسپری حاوی آب
  • حوله

 نحوه-شستشوی-لکه-قهوه-قالیشویی-ادیب

مرحله اول:

روی لکه ی قهوه مقدار قابل توجهی صابون قرار دهید و سپس با اسپری روی لکه اب بریزید تا کف ایجاد شود

مرحله دوم:

برس را برداشته و روی لکه بکشید تا اگر مقداری از لکه در فرش نیز فرو رفته باشد پاک گردد.

 نحوه-شستشوی-لکه-قهوه-قالیشویی-ادیب

مرحله سوم:

حوله را بردارید و به آرامی مواد پاک کننده ای که استفاده کرده اید را کاملا برداشته و خشک کنید.

و سپس اجازه دهید فرش در هوای آزاد خشک گردد.

روش دوم:

سرکه سفید یکی از پاک کننده های عالی جهت حذف کاملا لکه است.

 نحوه-شستشوی-لکه-قهوه-قالیشویی-ادیب

مواد مورد نیاز:

  • سرکه سفید
  • اب
  • دستمال
  • حوله

با استفاده از حوله آغشته به سرکه لکه را کاملا شستشو دهید ، رد این لحظه ممکن است لکه عکس العملی به سرکه نشان ندهد و پاک نشود در این حالت یعنی مقدار قابل توجهی قهوه موجود است بنابراین ابتدا باید قهوه را بردارید و شستشو دهید سپس با سرکه لکه را پاک کنید.

 نحوه-شستشوی-لکه-قهوه-قالیشویی-ادیب

اجازه دهید سرکه به مدت 30 دقیقه روی فرش بماند و سپس شستشوی کامل را انجام دهید.سپس نوشابه گازدار را روی لکه بریزید تا اثرات قهوه نیز از بین برود.

در آخر حوله را بردارید و لکه را کاملا خشک کنید،حوله را روی قسمت مرطوب بگذارید تا رطوبت کاملا جذب شود.

روش سوم نحوه پاک کردن لکه را در مقاله بعدی ما بخوانید...

 

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 


نظر

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

شستشوی مبلمان از لکه انار

شستشوی مبلمان از لکه انار چگونه است؟ این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) را بخوانید. تا با خشکشویی مبلمان یا شستشوی مبل از لکه انار بیشتر آشنا شوید.

 

انار یکی از میوه های مورد علاقه ایرانی هاست. این میوه پاییزی دوست داشتنی دشواری هایی نیز دارد. بسسیار اتفاق می افتد که دانه های انار فشرده شده. و لکه انار بر روی لباس ، مبل و یا فرش باقی می ماند. برای شستشوی مبل از لکه انار به ترتیب زیر عمل کنید.

مواد و وسایل مورد نیاز:

دستمال یا حوله کاغذی

آب سرد

مایع ظرفشویی

شامپو فرش

مسواک قدیمی یا برس قالیشویی نرم کوچک

پراکسید هیدروژن

حوله نخی تمیز و خشک

جذب لکه انار:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

معمولی لکه انار به حدی کوچک است که نمیتوان آب و رطوبت آن را با دستمال یا حوله کاغذی گرفت. اما اگر آب انار روی مبلمان شما ریخته است. بلافاصله دستمال یا حوله کاغذی روی لکه قرار دهید و تا جایی که ممکن است آب و رطوبت آن را جذب نمایید. دستمال را روی لکه بگذارید و بردارید. دقت کنید ک ه  لکه را به صورت افقی نمالید زیرا موجب گسترش لکه می شود.

شستشوی مبل با مایع ظرفشویی:

سپس 2 قاشق مایع ظرفشویی بیرنگ را در 2 فنجان آب سرد مخلوط کنید. و با مسواک قدیمی روی لکه انار بکشید. دقت کنید که لکه را گسترش ندهید. بهتر است از سمت لبه لکه به سمت مرکز لکه بکشید. و همچنین لکه را زیاد نسابید زیرا ممکن است پارچه مبلمان شما آسیب ببیند.

شستشوی مبل با شامپو:اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

دو فنجان آب گرم را با با 2 قاشق شامپو فرش ترکیب کنید. و به هم بزنید تا به حالت فومی در بیاید. سپس با اسفنج آغشته به  مواد مذکور روی لکه مبل بکشید. و لکه را بشویید. اگر پارچه مبلمان شما مخمل یا جیر است. از اسفنج زبر استفاده نکنید. سپس با حوله سفید و تمیز و خشک روی لکه بکشید. و آب و رطوبت را جذب کنید. و اثر لکه را بررسی نمایید. بهتر است این مرحله 2 بار تکرار کنید.

اگر مبلمان شما روشن است:

یک قاشق پراکسید هیدروژن را با 2 فنجان آب ولرم مخلوط نمایید. و روی لکه بکشید. دقت نمایید که پس از شستشوی مبل با پراکسید حتما لکه را آب کشی نمایید. برای این منظور روی لکه آب ولرم اسپری کنید. و لکه شسته شده را با حوله سفید نخی تمیز و خشک، خشک نمایید.

برای سفارش آنلاین شستشوی مبل کلیک کنید.

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود. قالیشویی و شستشوی فرش از لکه کاپوچینو.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با 20% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب


نظر

 

شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری در سوئد

شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری در سوئد. این خبر از کارخانه قالیشویی ادیب (قالیشویی آنلاین) رابخوانید. تا با خبر شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری در سوئد بیشتر آشنا شوید.

 

برگزاری شب ایرانی:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت:در دیدارهیأت تجاری این استان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در استکهلم سوئد پیشنهاد برگزاری شب ایرانی با رویکرد معرفی فرش دستباف بختیاری ارایه شد.

سید نعیم امامی در دیدارهیأت تجاری چهارمحال و بختیاری با سفیر ایران در استکهلم، گفت: وجود بیش از 100هزار بافنده فرش و تولید سالانه 200هزارمترمربع فرش دستباف در استان چهارمحال وبختیاری، این هنر صنعت را به جلوه بارزی از اقتصاد مقاومتی تبدیل کرده است.

تسهیل و ارتقای صادرات فرش:

وی افزود: تسهیل وارتقای صادرات این کالای هنری، رمز تحقق اهداف وسیاست‌های اقتصاد مقاومتی به ویژه درمناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است.

امامی گفت: شرکت (pers arts) به عنوان نماینده خوشه فرش استان در سوئد و سایر کشورهای اسکاندیناوی برای معرفی هرچه بیشتر فرش استان از طریق شرکت درنمایشگاه 2018سوئد و برگزاری شب ایرانی با رویکرد شناساندن هر چه بیشتر فرش دستباف بختیاری مشخص شد.

حمایت مادی و معوی از صنعت فرش:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هم با ارائه خلاصه ای ازفعالیت های انجام شده در زمینه ایجادخوشه فرش وتلاش درجهت حمایت مادی و معنوی از همه فعالان این هنرصنعت از تولید تا عرضه گفت: کشور سوئد دروازه ورود فرش استان به اروپا است.

مدیر شرکت pers arts هم با اشاره به استقبال گسترده مردم سوئد از فرش ایرانی خواستار نظارت علمی و فنی بر تولید فرش در ایران وحمایت سازمان صنایع کوچک کشور و شرکت شهرکهای صنعتی استان در امر صادرات وبازاریابی شد.

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با 20% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 


نحوه شستشوی مبل اکلریک و حصیری

در این مطلب از نحوه شستشوی مبلمان با جنس اکلریک و حصیری مطلع خواهیم شد تا بدون نیاز به قالیشویی بهترین خشکشویی مبل را انجام دهیم.

نحوه شستشوی مبلمان اکلرلیک و لوسیت

مبلمان با پارچه ی اکلریک نیاز به مراقب کمتری نسبت به دیگر مبلمان دارند اما زمانی که به مدت زیادی گرد و غبار روی آنها بنشیند سریع تثبیت شده و معمولا حین تمیز کردن آنها باعث ایجاد خراش در اینگونه مبلها میشوند.
برای شستشوی مبل از شیشه پاک کن ها استفاده نکنید!

 شستشوی-مبل-اکلریک-قالیشویی-ادیب
زمانی که یک مبل روشن اکلریک کثیف میشود بسیار وسوسه انگیز است که از شیشه پاک کن استفاده گردد اما به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.(شیشه شور و شیشه پاک کن ها برای مبلمان طراحی نشده اند بنابراین میتوانند به راحتی آسیب زا باشند.)
و به طور مشابه اگر لکه ای سخت روی مبلمان چسبیده است نباید فورا از انواع حلال ها برای از بین بردن آن ستفاده کرد بلکه سعی کنیم مواد پاک کننده را در جای خود استفاده کنیم.
برای از بین بردن و تمیز کردن خط وخطوط و خش هایی که در مبلمان اکلریک ایجاد میشود از پاک کننده های مخصوص جنس پلاستیک باید استفاده نمود.

 شستشوی-مبل-اکلریک-قالیشویی-ادیب

تمیز کردن مبلمان ترکه و دارای چوب های کوتاه(شستشوی مبل حصیری)

در آغاز انجام کار ، جنس چوب به کار رفته در مبل را شناسایی کنید(بامبو و خیزران و کاغذی و..)
کوسنها را از روی مبلمان بردارید و سپس کفی و درزهای مبلمان را با دقت جارو بکشید.
در مرحله بعد با استفاده از مسواک،برس،قلمو تمام مبلمان را بادقت تمیز کنید و هیچ نقطه ای را جا نگذارید.

شستشوی-مبل-حصیری-قالیشویی-ادیب
آمونیاک را با آب ترکیب کرده و سپس مقداری شستشو دهنده ی سفید کننده را به آن اضافه کنید و آنرا در سرنگ ریخته و با استفاده از قلمو مبلمان را کاملا شستشو دهید.
در اتاقی که شستشو را انجام میدهید تهویه مناسب داشته باشد و در حین شستشو از دستکش استفاده کنید.
(مراقب باشید آمونیاک و سفید کننده با هم ایجاد گاز سمی  میکند )

شستشوی-مبل-حصیری-قالیشویی-ادیب
به طور کلی مبلمان حصیری بسیار ظریف است بنابراین باظرافت شستشو را انجام دهید.از برسهای سخت و ضخیم استفاده نکنید باعث ایجاد خراشهای زیادی در سطح مبلمان میشودو در غیراین صورت نیاز به مداخله افراد حرفه ای و قالیشویی میشود.

مبلمان حصیری را چندوقت یک بار تمیز کنیم؟

این نوع مبلمان را یک الی دو بار نیاز به تمیز کردن در سال دارد.

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران


روش جدید شستشوی لکه ی روغن از لباس

زمانی که روغن یا غذای چرب روی لباس میریزد لکه ی روغنی سختی ایجاد میکند که از بین بردن آن موذلی میشود و پاک کردن لکه روغن مشکل میگردد.

در این مطلب نحوه شسشو و قالیشویی لکه روغن از پارچه یا فرش بیان خواهیم کرد تا خود در منزل به راحتی انجام دهید.

در اغاز کار تاجایی که میشود لکه روغن را از لباس پاک کنید، با استفاده از پارچه یا دستمال کاغذی روی لکه روغن بگذارید تا روغن اضافی جذب پارچه گردد و بیش از این به داخل بافت پارچه یا فرش نفوذ نکند.

شستشوی-فرش-از-لکه-روغن-قالیشویی-ادیب

روش اول:شستشوی لکه روغن با پودر بچه

در مرحله ی بعد با استفاده از پودر بچه لکه را پاک کنید، پودر بچه را روی لکه بریزید و دوباره با پارچه لکه را پاک کنید.(نکته:مراقب باشید پودر را فقط روی لکه بریزید )

اگر پودر بچه در منزل ندارید و یا موثر واقع نشد به جای پودر مواد زیر را امتحان کنید:

نشاسته ذرت و نمک

شستشوی-فرش-از-لکه-روغن-قالیشویی-ادیب

روش دوم:پاک کردن لکه روغن با مواد شوینده

در ادامه مقداری مواد شوینده دست یا ظرف شویی را روی لکه بریزید و با استفاده از مسواک روی قسمت مورد نظر بکشید و حرکت دستتان به صورت دایره ای باشد.

پشت لباس را نگاه کنید و ملاحظه کنید که روغن به آن طرف پارچه نفوذ کرده یا خیر معمولا اگر حجم روغن ریخته شده زیاد باشد به پشت پارچه یا فرش نفوذ میکند.

لباس را با مواد شوینده شستشو دهید .(حتما برچسب روی لباس را بخوانید تا طبق اصول متناسب بانوع پارچه شستشو را انجام دهید.)

سپس لباس را در معرض غیر مستقیم نور آفتاب بگذارید و در هوای آزاد ، این کار علاوه بر کمک به پاکسازی روغن باعث از بین رفتن خاصیت روغنی و چسبندگی لکه میگردد.

شستشوی-لکه-آبمیوه

روش سوم: شستشوی لکه روغن با استفاده از صابون

صابون به علت موادی که در خود دارد چربی زدایی میکند و چربی حاصل از مواد و لکه هارا از بین خواهد برد.

بنابراین پارچه ای به ترکیب صابون و آب آغشته کنید و روی لکه مالش دهید.

اگر از مواد شوینده رنگی برای شستشو استفاده میکنید مراقب باشید که حتما آنها را با آب ترکیب کرده و به اندازه لازم آنها را رقیق نمایید و سپس استفاده کنید.

شستشوی-فرش-از-لکه-روغن-قالیشویی-ادیب

روش چهارم :شستشوی لکه ی روغن و چرب با سرکه

سرکه از جمله بهترین مواد پاک کننده ی طبیعی و اسیدی میباشد که برای پاک کردن لکه ها بسیار مفید و موثر است.

با استفاده از ترکیب سرکه و اب ، پارچه را مرطوب کرده و شستشو را ادامه دهید.(نکته: به هیچ وجه صابون و سرکه را همزمان در شستشو به کارنبرید .)

بعد از اتمام شستشو با هر روشی که انجام دادید چند نکته ی ثابت را رعایت کرده و انجام دهید:

  • قبل از شستشو اطمینان حاصل کنید پارچه یا فرش شما به ماده پاک کننده حساس نباشد.
  • در حین شستشو از فشار آوردن و پخش کردن بیشتر لکه پرهیز کنید.
  • بعد از اتمام شستشو حتما اقدام به خشک کردن لکه و قسمت مورد شستشو کنید و به هیچ وجه قسمت مرطوب را به حال خود رها نکنید.

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران