سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی در تعطیلات

اکثرافراد زمانی که فرشی کثیف یا آلوده در منزل دارند، قالیشویی آنرا آنقدر به عقب می اندازند که به تعطیلات بیافتد تا همان موقع شستشوی فرش را انجام دهند.

اما کارهایی مثل: قالی شویی ، خرید ، خانه تکانی و... را همه ی ما میگذاریم تعطیلات انجام میدهیم و بنابراین تمام آنها یک جا در یک زمان جمع شده و به این صورت هیچ کدام به نحوه احسن و سرموقع خود انجام نمیشود.

قالیشویی یکی از مواردی است که در ایام عید و تعطیلات بسیار پر ترافیک شده و اکثرا قالی شویی فرشهایشان را به آن زمان واگذارمیکنیم. بهتر است هر زمان که فرش یا مبل و... نیاز به شستشوی داشتند به موقع آنها را تمیز کنیم .علت چیست؟

رفع-زردی-ریشه-قالیشویی

اول : زمان در شستشوی فرش بسیار بسیار مهم است شاید بیش از آنچه ما فکر میکنیم. هر اندازه زمان شستن فرش را به عقب بیاندازیم به همان میزان الودگیها تثبیت بیشتری پیدا میکنند.

حتی برخی لکه ها زمانی که ایجاد میشوند به راحتی پاک شده و اثری از آنها باقی نمی ماند ، مانند لکه های رنگی و چرب مواد غذایی . اما اگر آنها را بعد از گذشت زمان زیاد ، بشوییم اثراتش ممکن است همیشه باقی بماند.

ریشه-زنی-فرش-ریشه-بافی-قالیشویی-ادیب

دوم : اگر خواستیم فرشمان را به قالیشویی تحویل دهیم یا خود در منزل بشوییم بهتر است در زمانی که دغدغه ای دیگری نداریم و قالیشویی ها نیز خلوت هستند این کار را انجام دهیم تا نگران از نتیجه کار نباشیم و زمانی برای جبران داشته باشیم.

در هر صورت ممکن است زمان شستشوی فرشمان به ایام تعطیل و شلوغی بیافتد . در این صورت نگرن نباشیم و نباید کار را با عجله انجام دهیم بهتر است طبق اصول حرفه ای (نحوه قالیشویی در منزل)، فرش را شستشو دهیم و یا با اطمینان آنرا به قالیشویی معتبری تحویل دهیم.(چگونه قالیشویی معتبر پیدا کنیم)

ما نیز در ایام شلوغی به فکر مشتریانمان هستیم و در ایام تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان بوده و به بهترین نحو شستشو را انجام خواهد داد.

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه

می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج  ،  قالیشویی شهریار ، قالیشویی غرب تهران ، قالیشویی شرق تهران ، قالیشوی جنوب تهران ، قالیشویی شمال تهران