سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

نحوه تمیز کردن لکه موم از فرش

هنگامی که مقداری موم روی فرش شما به هر طریقی ریخته است چونه میتوان این موم را پاک کرد که اثری از آن باقی نماند.در این مقاله نحوه قالیشویی و شستشوی مبل را بیان میکنیم تا قبل از قالیشویی خود در منزل هر لکه ای بود تمیز کنید . در ضمن مطالب این مقاله را برای تمیز کردن موم و شمع و آدامس و دیگر لکه های چسبنده قوی نیز به کار برد.
موم یا شمع اگر روی قسمتی که بسیار در معرض دید است بریزد ترسی ندارد زیرا بلاخره برای هر کاری راه حلی وجود دارد و همینطور برای شستشوی موم نیز ترفندهای جالبی است که با هم میبینیم.
به محض اینکه لکه موم را مشاهده کردید یک کیسه را برداشته و آنرا پر از یخ کنید.

شستشوی-موم-از-فرش-قالیشویی-ادیب

کیسه ی پلاستیکی را مستقیما روی لکه قرار دهید.
اجازه دهید چند دقیقه ای در این حالت بماند.(در این حالت شما لکه موم را فریز میکنید.)
سپس کیسه ی یخ را برداشته و با استفاده از لبه ی نرم چاقو موم را از سطح فرش یا پارچه بردارید.(در حین برداشتن موم اگر متوجه شدید که بعض از قسمتهای لکه جدا نمیشود و بدتر شده ادامه ندهید و دوباره با یخ لکه را فریز کنید تا کاملا منجمد شود.)
به طور کلی بعد از فریز کردن بهتر است یک کاغذ نازک و نسوز روی موم قرار داده و با اتو یا هر وسیله ی آهنی داغ روی پارچه یا کاغذ فشار دهید.به این ترتیب به راحتی تمام موم جذف پارچه شده و از سطح مورد نظر جدا میشود.
در ادامه هر آنچه از موم باقی مانده را با چاقو بتراشید(به آرامی این کار را انجام دهید تا به فرش یا پارچه آسیبی وارد نگردد)

تمیز-کردن-لکه-موم-قالیشویی-ادیب

نحوه پاک کردن جای موم از فرش یا پارچه

و در آخر برای از بین بردن اثار باقی مانده از موم اسفنجی تهیه کرده و به ماده شوینده متناسب با نوع فرش یا پارچه آغشته کنید و لکه را شستشو دهید .تا جایی این کار را ادامه دهید تا لکه موم کاملا از بین برود.
روش دوم برای پاک کردن موم از فرش

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران