سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه قالیشویی ادیب

نحوه ضدعفونی کردن فرش یا لباس بسیار آلوده

در مقاله گذشته نحوه پیشگیری از شکل گیری موجودات ریز مانند سوسک در فرش یا لباس را بیان کردیم . در این مطلب چگونگی برخورد با فرش یا لباس و به طور کلی پارچه ای که دچار آلودگیهای مخرب شده را توضیح خواهیم داد تا در صورت لزوم خود در منزل قالیشویی و پاکسازی را انجام دهیم .

پارچه یا لباس را دور بیاندازید!

شاید جمله ی بالا برایمان عجیب باشد اما باید بدانیم بعضی وقتها دور انداختن و از بین بردن ، کمک شایانی به سلامتی میکند.

اگر لباس یا پارچه ای در منزل دارید که قسمتی از آن خورده شده و یا بسیار پوسیده شده است ، بهتر است از خیر آن بگذرید زیرا در صورت پاکسازی ممکن است آثار زیانبار آن همچنان ادامه داشته باشد. نگه داشتن برخی آلودگیها ، باعث ایجاد آلودگی بیشتر خواهد شد. حتی ممکن است با چشم عادی لارو یا سوسک های در پارچه را نبینید.

ضدعفونی-کردن-فرش-قالیشویی

چگونه فرش یا لباس آلوده را بشوییم؟

اما در برخی موارد اگر طبق اصول مشخص شستشو را انجام دهیم ، برای همیشه از شر باکتری ها نجات میابیم.

لباس یا پارچه مورد نظر را به صورت کلی با آب داغ و ماده شوینده متناسب بشویید.(استفاده از آب داغ به شرطی است که برای پارچه مورد نظر شما آسیب زا نباشد.)

دستکشی در دست کنید و بهتر است راه نفوذ هوا به دهان و بینی را نیز فیلتر کنید .(ماسکی بر دهان بگذارید.) و سپس منطقه ای که تا حال حاضر لباس یا پارچه در آن قرار داشته را ضدعفونی کنید. اسپری ضدعفونی کننده و یا حشره کش تهیه کرده و در محدوده مورد نظر اسپری کنید.

حتی نقاطی مانند زیر پایه های صندلی ،قاب دور پنجره و به طور کلی قسمتهایی که بسیار باریک است را نیز تمیز کنید تا اثری از قارچ ها نماند.

برای پاکسازی سطوح با باکتری سخت و سیار آلوده مقالات ما را در آینده دنبال کنید...

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران